............................................................................................................................



Fredag. Ska alldels strax hoppa in i duschen, har städat nu, ska ju ha möte med sjukgymnast blabla. snart, angående P. såklart! ska bli intressant eller något. sen är det ju jobb ikväll.
   har fått lön! weeiu, trevligt trevligt, har inte haft pengar på ett bra tag nu känns det som, men nu så, får se vad det blir av det här. tatueringen kanske. har ju väntat sjukt länge på att det ska hända något på den fronten, får väl fortsätta puscha lite.
   Har funderat lite, och tanken har slagit mig att jag aldrig skriver något skoj längre, det kanske är för att det inte händer något skoj, för att varenda dag ser precis likadan ut. antagligen. men det här är inte roligt att läsa, inte heller att skriva, så jag försår egentligen inte varför jag ens skriver. hm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0