Jahaja. snart är det ny vecka.

Kom hem vid tre inatt, lilla my kom och gnällde över att davidson låg i hennes säng, jag bar ut honom, gick och glodde på tv, my kommer  igen pga samma sak. hon får bära ut honom själv. och klockan halv fem kommer pelle ut för att sätta på sitt "överaskiningkaffe" till mamma.l (alltså att han kan sätta på kaffet själv, han gör det när han vaknar, oavsett om klockan är tre på natten eller nio på morgonen) sak samma. jag kunde dödat.

Söndag, söndagar brukar ju vara pilla-navelludd-dagar. men nix. börjar jobba sen vid fem, innan hade jag tänkt hinna åka och kolla camilla och rickards  nya möbler.  säkert rätt fina.
jag sitter här för att peppa upp inför den kommande veckan. måste erkänna att det inte känns så skoj, men  om jag inte har humöret så ryker orken. vill bara säga att jag har ont i mina "le-muskler"  det är jobbigt att ha ett jobb där man måste vara glad hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0