hem ljuva hem?


så sant som det är sagt.

"Hemma är inte där du bor utan där man förstår dig."







Tisdag. hohojaja.   ÄNTLIGEN LEDIG! 
har sovit ut idag, det var verkligen skönt och behövligt! har pratat lite med sara nu på morgonen, det var trevligt, saknar henne. det är lite tjaffsigt när man inte har sånna vänner så nära längre, blir lätt att man känner sig ensam, fast iof har jag inte hunnit känna så mycket den senaste tiden, men jag vill gärna träffa henne, och luulu ch maria! mjaa, det vill jag, men jag vill träffa elin också, men hon är ju i kalmar, hm.. får väl ta och åka till kalamar med, då kan jag ju träffa petra också! ah, det ska jag minsann göra. den gången jag är ledig mer än en dag. japp.
   Förut var jag ju helt säker på att jag skulle åka hem igen, till västervik. men nu är jag inte det längre, nu har jag ju saker att göra här, och där har jag det inte, den dagen då jag kan komma på vad jag mer skulle kunna göra där då kanske jag åker tillbaka på halvtid. 

    Ah, måste åka upp till jobbet och fixa min tidrapport. men först ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0