fredag kväll!

ah, kväll, det var faktiskt länge sen jag var hemma en fredags kväll. hm, fast iof så jobbar jag ju natt, så det gills kanske inte. har varit trevligt på jobbet idag, lite roligare och lättare när man har lite mer energi, japp så är det. ringde på en lägenhet idag, ska på visning på måndag klockan elva, får väl se om det är något att ha. hoppas verkligen det, jag och skojen vill inte umgås längre, inte på hel tid iallafall. sen ska jag ringa om två jobb med på måndag, skulle behöva någonting mer, (eh) inte egentligen, hela min tid är ju fullbokad i stort sett, men behöver ännu ett säkert  kort för att hålla min ekonomi stabil. mm-m. så, nu ska jag dressa om till mjukisar och tvinga pellut att glo på sex and the city.

har en känsla av att det inte blir något hurrande. hm. men han får en glass, då är han nöjd.´





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0