vackert väder.

Tisdag, fint väder har det varit idag. jobbar ju med P. idag, så jag har hängt i skogen hela dagen, hjälpt mammi och skyfflat snö, försökt att starta en traktor och druckit glögg, det är väl i stora drag vad som har hänt.
nu gör jag inte så mycket, har lite efterfrysningar efter att ha tjaffsat omkring ute.
  Ska inte göra något speciellt ikväll, hänga lite antar jag.. känner nu att jag är glad över att jag städade innan jag åkte hit! slipper göra det imorgon kväll! pjuuuh.

imorgon får man  LÖN. weeeeiu, blir inte lika rik som förra månaden, men det här funkar, ska verkligen spara den här månaden.. fast jag måste iof komma på vad jag ska köpa för julklappar. hrmf.. ska skriva en lista!

ae, om man ska fortsätta och jobba då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0