så jäkla trött.

jag är hostig.

ah, sov hos sanna och david tills idag, jobbade ju igår kväll men slutade rätt skapligt så jag dansade hem till sanna och drack glögg, det var mysigt, vi skvallra lite, och det blev långvarit så smartaste draget var ju att koja där, med tanke på¨att jag började vid tio idag. 

det var mycket trevligt på jobbet idag, allt har rullat på så det kändes feint. efter jobbet så svängde jag för bi sanna-panna igen, bubblade lite, sen gick jag vidare till den bortglömda sandra. drack gott kaffe och pratade minnen, luddis har blivit så himla stor, jag hamnade i chock. japp.

nu är jag hemma, ligger i sängen och slappar, är himlarns trött men inte "jag måste sova nu trött".

ska tvätta imorgon, städa av och göra inget speciellt, ah, ska iof till pappsen. en snigel gjorde spår i sanden om att det var farsdag imorgon.

äh. god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0