planering.

har precis tagit en varm dusch, kom aldrig riktigt på en plan hur jag skulle fixa sprutet i den, tror att det smartaste är att fixa ett helt nytt munstycke.

har endast smygit omkring och små plockat, försökt att få tag på folk, men ingen vill svara. jag ville ta en kvällspromenad men alla tycks vara i någon slags "svara inte i telefon koma" skapligt irriterande.

jag ska ta tag i lite saker imorgon, ska ringa till vallonbygden så att dom ordnar en ny brandvarnare till mig, plus att jag ska skrika lite om det blå köket. vill minsann ha hel vitt. ska även imorgon strukturera upp mina minimala garderober, få bort en massa soppsäckar och lägga ner sommarskorna i förrådet. dom tar bara plats här uppe, plats som egentligen inte finns.

ska nu göra ett tappert försök med mitt plingande igen, om ingen svarar, då ska jag läsa.SPELET av Neil Strauss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0