jahopp, då var man hemma.

nu är jag hemma, glatt.

jobbade till halv sex typ, sen stannade jag, drack ett par öl och drack en mummsig drink!! ah, 10 poäng för dom här fyra timmarna.

rammlade nyss in här hemma, välte ner en blomma så att krukan gick i tusen bitar, skapligt irriterande. sitter nu här i det blå (köket) och undrar hur alla mina kläder kunde rammla runt såhär, undrar eller snarare hoppas att jag jobbar kväll imorgon. (?)

har varit en mycket givande dag, var ju inte kalas mycket på lunchen, men det rullade på, jobbade med lojjsan idag, och vi matchar fint ihop, han fixa hela baren, damma överallt, polera mässingsgrejerna, vika 500 servetter och dammsuga sofforna. hm, och framför allt putsa fönstrena..... vill helst inte diskutera fönstrena. (-gaaaaaah!!)

mammi och mikko kom vid halv sex, så jag fortsatte tillbringa ett par timmar där och studera. intresannt intressant, japp.

nu ska jag sova, eller klockan är ju typ 20.45. kanske ska glo på tv? eller lösa alla världsliga problem. japp det ska jag göra, samt överväga mitt kall som lager-arbetare i norge, eller fiskrensare. sak samma. någonting kallar ialllafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0