Jahaja.

God Morgon Världen.

Nu har jag diskat, glott på tv, druckit kaffe och ätit frukost. det som gäller nu är en storstädning, så jag måste sätta på någon upp-peppande musik och ta tag i det här!! börjar jobba vid fem, och jag har en svag bild av bokningsboken, rätt mycket att göra, rätt mycke gluffsande gäster JAPP! fast det ska bli skoj.
 Glömde berätta att jag har fixat budget blablabla i excel. med inkomster och utgifter, haha ska ta tag i min ekonomi!!!
bättre sent en aldrig, sen ska jag göra iordning lite julklappslistor, bestämma vad jag ska bidra med för mat till camilla på julafton. ah, sånna trams grejer!!! skulle vilja ha en idéspruta som hjälpte mig med sånt, jag börjar nämligen bli lite tom. hrmf.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0