god kväll.

ah, seg är jag.

ah, blev skapligt förvirrad och seg igår, och det håller i sig, har inte riktigt kommit igen, förstår inte riktigt vad det är som är fel. troligtvis en hjärnskada som kommit till genom kyla. japp så måste det vara.

skulle vilja se någon bra film ikväll gosa ner  mig och bli förslappad, dricka rödvin, kanske tillochmed få lite massage. alldeles korrekt beskrivning av mina fantasier och drömmar för den här lång kukiga söndagen. lär ju dock inte hända så jag får väl fortsätta ha det i huvudet, iallafall så länge som det finns plats.

har bubblat bubbel bad nu på eftermiddagen, det var varmt, det var skönt, det var precis vad jag behövde.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0