förkyld och flammig.

Lördag eftermiddag, är alldeles förkyld, sitter hemma i köket och filurar, väntar på att man ska börja jobba, är lite opepp om jag ska erkänna, känns som att jag har snor i hela hjärnan + att jag är helt rödflammig, hm, förstår inte riktigt vad det beror på. det kan ju ha något å göra med att jag knappt har fått luft inatt så att allt under huden håller på att sprängas av syrebrist. eller kanske inte.


var ute hos mammi igår, lilla my var där och hade sin Häloin fest som hon säger, eller snarare har skrivit på sina inbjudningskort. (har faktiskt frågat henne hur det går på svenska lektionera och det där med stavningen, hon säger att det går bra...) vi hade det riktigt trevligt, pysslade och kolla på film, mööööj var iallafall nöjd.

har tappat eller blivit bestulen på massa tjaffs ur min plånbok, det stör mig, som tusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0