familjemöte.

Är ute hos mammi, vi har haft familjemöte nu på kvällskvisten, det var behövligt, för att det ska finnas ork och lust härute på landet. ska försöka ställa upp på henne lite mer nu när det är som det är. alla människor behöver någon när saker omkringen krisar, och nu är det hennes tur.
  Egentligen så har vi bara gjort upp scheman över vardagliga ting men som sagt, det är svårt och jobbigt att hela tiden dra ett sånt här lass, sen så har vi ju även fördelat "egen tid" som t.ex MammaMy-dagar. för nu har det ju varit så att dom har kommit i andra hand, lite för länge kanske, tror att både hon och barnen behöver det.
 Jag kommer börja jobba igen, jag har haft lite distans till det nu, så det är väl bara att göra ett nytt försök, iallafall tills allting ornar upp sig, jag kan faktiskt påstå att det inte är någon som frivilligt ställer upp, ingen klandrar dom.

nej nej, nu ska jag väl umgås lite, jobbar pelle-timmar imorgon. 10.00-20.00.

önska mig lycka till.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0