ah. trött trött mega trött.

har haft en myskväll med anna idag, min granne uppepå. japp, vi har druckit vin, ätit pizza och kollat på bonde söker fru. hm. brukar inte titta på det, men får väl erkänna att det är rätt kul. men jag vill att det ska vara skvaller och tjaffs mellan allihop, skulle vara betydligt roligare, jag gillar intriger! så är jag!

får ta och hoppa in på ett extra pass imorgon, men det är ju alltid kalas med lite extra pengar, men jag måste verkligen ta tag i det där med att fixa en budget. pengarna springer ifrån mig!
har en hel del som jag måste göra, ska skriva en lista. kan ju göra det imorgon kväll.

ah, då finns det ju åtminstone något att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0