fortfarande finspång.



"Jag sa aldrig att det skulle vara lätt, bara att det skulle vara värt det. "




Fredag
Är fortfarande i Finspång, jag, maria och luuluu. rätt grannt minsann, har haft nattligt besök av myet, det var fääääjnt.  käkade plättar och glodde på film i går kväll. mys det med.
vill bara påpeka att det här slaffsiga vädret får mig på uruselt humör, men jag försöker skärpa mig.
ikväll blir det nog kul, ska festa lite coh vara såder supervulgo som bara vi kan vara, (haha) kommer dock bli skapligt kallt om det ska fortsätta snöa på det här sättet. hrmf.
försöker få tag på Elin, skulle vilja vara ledig imorgon, hrmf, men det är nog rätt kört.
men men.


hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0