telefonprat och utgång.

ah, pratar med nettis, roligt!! kul att prata med någon man aldrig pratar med, finns så mycket man måsta snaska sig igenom.. ska ta tag i mitt på hälsande hos henne. måste träffa lillen med! ska hitta tid, och ta mig tid!

lovat att jag ska till sandra också, ska ta en kaffe och prata lite! men efter att ha ringt tre miljoner gånger utan svar så blir det nog inget. blir antagligen en annan dag..

skulle ju vika tvätt, men vill mest gå och sova, fan va skönt det skulle vara!

har jobbat idag, var ganska intressant faktiskt! insåg att jag inte gillar äldre barn så mycket. om en är efterbliven så blir genast alla det. grymt störande och dom tär på mitt humör. hoppas att jag en dag möter ett snällt oefterblivet barn som bevisar motsatsen. skulle verkligen behöva det....

måste även ringa till mina syskon för att planera julgodis dagen.. måste bli en dag när jag är ledig! (eeh)
iallafall en dag då det finns lite mer tid, än en stund. japp.

ae, ska ta en ciggis och drömma om det ljuva livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0