om livet ändå kunde varit annorlunda..

jag vill inte tänka så, kommer aldrig att tänka så. det är nog det absolut värsta som skulle hända, att man ångrar saker man aldrig gjorde. fast det är ju ändå jävligt att ångra saker man gjort med..

 jag ska göra allt som jag alltid har velat, jag ska aldrig ångra mina misstag, det ska inte ens vara några misstag, ordet misstag ska bytas ut till erfarenhet. för erfarenhet ångrar man inte.


jag ska skaffa mig tid, jag ska skaffa mig delmål och mål. jag ska tänka, känna och lyssna, sen bara göra det som känns rätt, jag ska alltid sätta mig själv i första hand. jag ska göra allt som man aldrig gör!

och det här är inga nyårslöften. det är livslöften.

visst kommer det kanske bli svårt att hålla dom, fast egentligen är nog det svåraste att ställa om sig, och göra det till en vana.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0