NU är det krig.

Jahaja. vart ska man börja!? det har hänt lite allt möjligt dom senaste dagarna.

jag börjar iallafall få bort hostan och känna mig lite bättre, är inte så där kalas sliten som jag var för ett par dagar sen.

mamma och jag har sagt upp kontakten, eller rättaresagt hon har sagt upp kontakten med mig. varför?
för att HON är en jävla tattarkärring. hon gör fel, och jag säger det, då är allt mitt fel för att jag säger att det är fel.
äh, as rörigt. och hon finns inte förren hon ber om ursäkt.


igår var jag på en liten ferre, det var trevligt! :) sen var vi och bowla med. var med camilla och rickard, sen någon mer, men jag kommer inte ihåg vad han hette. men men.

nu ska jag städa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0