middag hos pappi.

ah, varit på middag hos pappi, det var trevligt, fick även min julklapp. tack tack. en radio till det blå köket och pengar. har nytta av båda. spenderade ett par timmar där så det var trevligt. sen blev jag bjuden på ferre den 17 januari. det blir nog trevligt!

sen gjorde jag en liten samhällstjänst och gjorde ett besök hos en avdankad gammal knarkare, gaah, inte det skarpaste draget jag har gjort, det  får jag väl erkänna. hrmf. dom satt och drack. jag var snäll och kom dit för att säga hej och sen kläcker en av dom ur sig elaka grejer. hm, förstår inte riktigt hur man tänker då, jag menar jag är hundra gånger bättre än dom två tillsammans. pinsmat. men men, aldrig igen, folk får fortsätta vara patetiska utan att jag tänker del ta i det!

nae, nu ska jag glutta lite på tv sen är det väl bara och sova, jobbar lunch imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0