löner, papper och matos.

välkommen hem du kära. hrmf.

kom alldels nyss hem, har jobbat ett halvhästpass idag. började tio, sluta halv åtta. sen hade jag efterhäng på jobbet, wallis var där. trevligt hade inte träffat sandra på jätte länge! det var verkligen trevligt, tessan var också där, gjorde en snabb resumé på dom fyra åren jag inte bott här, det var rätt intressant, man har missat en hel del!!

har även avklarat mina lönerapporter, och sen hjälpt ninni i köket, glömde säga det! haha, saknar lite kökshänget i skolan.. men men, kan väl bara säga att det var tider det!

nu lite ny hemkommen ligger jag här i sängen och ska läsa lite i min bok.. känner mig lite illa till mods över att jag ska skena omkring med sprit, vin och finkläder i en plast påse imorgon. jobbar ju dubbel-pass. börjar elva, slutar fyra, börjar fyra slutar halv tio. sen ferre!! gaah. måste planera upp det här lite. hur fan ska jag hinna?!

aew.  HAJ HAJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0