god natt världen.

hemmelihemma. mjao.

jag har taggtråd i lungorna och har dödsrosslingar. men david säger att det är en förkylning. känner mig ytterst tveksam till att detta kan stämma, en vanlig förkylning?! jag känner ju att min själ håller på att lämna min kropp.

förstår inte hur jag ska klara av natten.

har varit en utav dom segaste dagarna på länge, det var hundra år sen jag var såhär trött. försår inte vad det är som är fel. hrmf. antagligen är jag felet. då är det ju svårt att förstå, det är ju svårt att förstå sånt som kanske är lite för nära, och desto svårare måste det ju vara att förstå om man är det. gaah!

jag har hittat min respektive till nyår, emma, och skönt är väl det! slipper vara utfryst och typ tolfte hjulet. ehm.

nae, tar minsann mina lurviga och dyker ner i sängen nu, för morgondagen är nära.

städ imorgon, om jag överlever vill säga!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0