aew, jag vill bara dö!

fy bubblan. har harit och handlat med mammi och P. vill aldrig göra det igen!! fick panik. det tog hundra år och folk trängdes och vi stod i vägen, det var hemskt, verkjligen hemskt!!

men det absolut värsta för dagen är ändå attt jag, josephine har duschat i stenstorps jävla järnvatten och fått mitt hår färgar blå-grönt.

vaknade vid nio, och gick in på toan och i spegeln skådade jag en kalas blå lock. jag ville börja grina på plats, men jag gjorde det inte, blev lite halv hysterisk men samlade mig snabbt. övervägde hårt att färga håret brunt.. fast istället gjorde jag ett snabb besök hos min frisör och fick ett tips. bakpulver,
så det är vad jag ska göra senare ikväll!
men allra först ska jag jobba klart och fixa lite...

måste planera in "baka-jul-godis-dagen"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0