söndag, jävla sööööndag.



En kamel ska inte reta en annan kamel för hans puckel.




Skapligt fein jävla dag. oja. men den funkar ju, så jag borde inte klaga. festade igår och smyg raggade på ett jobb. båda sakerna gick rätt fint, förutom att det suger hästballe att festa i den här byn. fy bubblan! massa snuskiga översliskiga medelåldersmän och galna russin tanter., dom försöker sälja sig på billigaste möjliga köttmarknad till uteställe. man får ångest! tänk om man själv blir så där när åldern börjar krypa sig på.. då är jag nog hellre död.
  Jag, Pelle, Anna och Emma ska troligtvis åka upp till mammis jobb och fika sen. göra något. men jag tänker inte göra mig iordning. vill ha flottigt hår och sovfrisyren. jag gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0