sisådär.



"Hemma är inte där du bor utan där man förstår dig."




Måndag. varit i norrköping idag. var rätt skoj, handlade lite smått och gott.. blåste lite väl mycket pengar på lite väl kort tid. men men. sen när jag kom tillbaka till finspång umgicks jag lite med min kära lillebror hampus. det var trevligt. vi brukar inte umgås.
  ska ringa till micke imorgon. vill tatuera mig. tralalala. hoppas att han har tid snart. kan inte sitta på så mycket pengar så lång tid.  ah, det lär lösa sig. åker till västervik ihelgen, fy bubblan vad jag längtar!!!
kommer bli skapligt feint. oja.

ska städa lite nu, skriva brev till elin lyssna på musik och önska att jag var någon annan någon annan stans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0