Mm.



Livslust är att alltid ha kommande projekt i ögonvrån.




Tisdag. Suttit på möte nu på morgonen, och nu håller jag på att lägga upp lite bilder på BD. mår rätt fint trots vädret.
mötet gick fint, ser ut som att jag kommer få mer timmar med pelle, vilket betyder mer pengar till mig. feint. fick även en hel del timmar på O'elarys den här veckan. det värsta är väl att det blir dubbelt jobb på fredag och nästan tolv timmar på lördag, kommer vara rätt fin då tror jag. men det blir bra.
   Ska till frisören imorgon fixa till mitt skatbo, blir nog bra! sen har jag snackat med micke om tatueringen så det lär ju bli av inom en snar framtid! weeeiu. känns som om det faktiskt händer lite i mitt liv nu! himla skönt. det som saknas allra mest nu är väl en egen lägenhet. hrmf, men får väl se hur det blir med den saken. och hur det blir med jobb och pengar!

ah, ska tönta lite nu, städa och tvätta. HURRA! (eeh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0