lite halv lång tid.



" You can´t run from death, but you can die trying."






Söndag,
ah, nu är det ett par sagar sen jag skrev. har helt enkelt inte blivit av, skulle kanske våga påstå att jag har haft lite å göra. (eeh) har jobbat två dagar nu på O´learys. rätt kul, men har dock varit en hel del att göra, sprungit omkring som ett svin. men men.
   Sen så har jag filurat med ett par vänner det har varit roligt. mina två ända vänner här i Fulspång. hohojaja!
sen har jag sett en hjort. en as stor hjort. jag var skit rädd. och då menar jag skit rädd. han käkade äpplen på tomten vid tre på dagen i fredags. Sen har jag kört moppe! haha, rätt intressant om jag får säga mitt, eftersom att jag knappt kan cykla. jag körde på en näbbmus, eller vad det heter. jag trodde jag skulle kräkas. men när jag väl hade samlat mig så begravde jag den, en alldeles underbar begravning, stora röda rosor, och med pink floyd i öronen.
okej, jag gjorde det inte. jag ljög, eller så råkade jag önska eller drömma att jag gjorde det. på riktigt så lät jag den ligga kvar, för att ruttna. hm.
   Funderar på om jag ska ta min turbocykel ner till pappsen, ska nog ringa och kolla vad han göra. annars så ska jag städa och göra min "att vilja ha, att göra och att önska lista" får minsann se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0