jotack.

Tisdag, har snart bott här i en vecka nu. Jag hurrar inte, och jag har ont i huvudet, mycket.
längtar efter att göra något. längtar efter vänner, längtar efter statt, längtar efter själva stan, längtar efter lägenheten, längtar efter tjaffs, längtar efter vind, längtar efter hav, längtar efter luft, ren luft.
  Är extremt uttråkad. ska söka ett jobb, eller kanske flera. rymma härifrån. till Grönland kanske. vem vet.
orkar inte ens tramsa, vill och orkar bara röka. skulle vilja spotta på någon, även fast jag hatar spott mer en andra. jag skulle vilja ha borstat hår på vänstersidan, och det andra i en stor tova. jag gillar att strunta i att borsta håret.
  jag hatar regnet, iallafall här, jag hatar att det aldrig luktade varm asfalt. den lukten gillar jag nog allra bäst.
nästan iallafall. jag gillar den nog mest för att jag saknar den som värst. här.

  håller andan i 42 sekunder och hoppas att det här är över sen.







Tiden är ibland som ett allt för trångt klädesplagg,
man har svårt att röra sig i den.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0