Josephine



Alla har de sina kärleksaffärer. Jag har stängt min.



lördag. filurar lite, eller jag jobbar egentligen. har mest druckit kaffe, och nu sitter jag är och agerar hobby-luder. jag njuter.

                                                                               (eeh.)

Ibland blir det lite jobbigt härute i skogen, man tänker för mycket, iof så tänkte jag mycket hemma, men släppte inte direkt på det. satt för det mesta å sög på det för att jag inte ville visa stora vida världen att jag var sjuk i huvudet. men här, här i skogen blir det svårt. finns ändå ingen här som trodde något annat. har kommit på att jag inte tycker om vissa ord, vissa betydelser. jag tycker nog inte om dom för att jag inte förstår dom. t.ex som strax, snart, om en stund. strax kan vara om två minuter idag, men även fem timmar imorgon, snart kan vara om en timma eller om hundra år. jag hatar det.
  Jag pratade med Elin förut. närmare bestämt 12.36. jag saknar henne, mycket, hemskt mycket. vill ligga i hennes säng och käka poppisar och grina till sex and the city. det vore feint!
                                                                                    
Har jag berättat att jag är en banan? hm. Jag är en banan. en brun banan! eller inte helt brun, bara fläckvis, halv rutten, med andra ord. jag väntar på att få bli jord.

Kommentarer
Postat av: Jeanett

"jag väntar på att få bli jord."



jag väntar på att du ska skriva den där boken du påbörjade. det vore fint. den här bloggen är perfekt undermaterial. <3



/ nettis

2008-08-09 @ 22:33:56
URL: http://gasolinsagor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0