grodknark, jovars.



"Sanningen är i likhet med moralen, något relativt: det finns inga fakta, bara tolkningar. "




Torsdag (?) kommer inte riktigt ihåg vad det är för dag, hm, tror minsann att det är torsdag. lite halv seg idag. jobbade ju igår, så jag kom hem runt ett. lite små tjaffsigt men rätt okej! hade ju turbon så det gick fint. påtal om turbon, jag måste pumpa den. ska jobba idag med, börjar vid hhalv fem, så det är ett tag kvar. ska försöka reda upp kaoset i mitt hem, (eeh) jag har stökat till som fan.  ska duscha strax, sen filura dricka ännu mera kaffe, röka och, jadu, vänta?
skulle allra helst vilja köpa en tantväska. kanske ska tvinga min kära mor att hjälpa mig finna en. oja.
och en mortel, så jag kan dricka super drinkarna.
  Jobbar bara imorgon, sen på lördag bär det av till VÄSTERVIK. hoho, äntligen hemma för en stund. får se hur länge jag stannar, måste vara tillbaka tills på onsdag, ska ju firra håret då.  aja.

ska försöka ta tag i mitt såkallade liv nu!

tss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0