en svår och jobbig grej.



Allting har en ände utom korven som har två.




Fredag. fifan. har sovit hel kasst i natt, knappt kunnat sova, varit lite halv tjaffsigt, oja! Jobbar just för tillfället slappt som tusan, men det funkar. det slog mig nu på morgonen att jag faktiskt inte gillar att vara vuxen. inte nu iallafall. vill gå i skolan, läsa läxor och hoppa hopprep, inte jobba tjäna pengar betala gyran och ha ont i huvudet. hrmf. det är inte så skoj som jag trodde när jag var liten. allting går ju på räls. alla dagar ser ju i stort sett lika dana ut och allting har flytit ihop till en grå tung massa. jag förstår inte riktigt varför.
folk menar att man växer med ansvar, men jag tror tvärtom, man minskar, för med mer ansvar, mer jobb, så försvinner man sakta men säkert bort från det man en gång va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0