en jävla vinter




"jag är allt och du inget"






fredag. helg. hurra. ah, slappat rätt fint idag. jobbat. slutade nu vid tio. under jobb tiden tittade jag mest på film. jag gillart!
har inte så mycket planer för helgen egentligen. för jag jobbar hela tiden. förutom imorgon kväll, och på söndag förmiddag. vet inte riktigt vad jag ska göra då. inget speciellt antagligen. inte för att jag inte är någon speciell.
äh, ingen fattade det där.
vill åka till västervik. vill ha pengar. och dom två grejerna vill jag ha nu, och då menar jag NU!
känner för att tjaffsa lite med någon, känner för att skvallra. känner för att se folk. känner rätt hårt.
jag mår lite illa. jag gillar det inte.

det absolut bästa jag vet är att inte borsta håret, och nu har jag inte gjort det på ett par dagar. jag njuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0