4 månader och en vecka sen jag skrev.



"om jag får vara med i dina drömmar, får du vara med i mina."




Ja,  jag har struntat i det. jag varken ville, kunde eller orkade skriva. hade nog inget att säga. och ingen dator heller för den delen.
Flyttade till Finspång förra onsdagen, (30/7) och inte gjorde det mig lyckligare.

haha, som om någon trodde att jag skulle bli det! 
inte ens jag själv.


Jag fick ordning i mitt lilla hus igår, det kändes väl någorlunda. alla behöver en plats att fly till!  har jobbat lite här hemma, pengarna rullar in, jag gillar att ha kedjeröka som jobb.

okej, det där sista var ett småljug.


hajta.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ha en bra dag! :)



2008-08-04 @ 08:58:03
URL: http://emeloj1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0