monday morning.



"Livet är endast ett leende på dödens läppar."



ahm.
har varit vaken sen kvart i åtta, det stör mig, med tanke på att jag skulle kunna sovit till tolv. hrmf.
jag kanske hade behövt den där vilostunden mer en vad jag och alla andra anar! maaaaah.
har endast en lektion idag. alkoholhantering. hm, ska nog gå bra! :)
måste hem sen och tvätta, och plugga! ska göra klart svenska uppgiften och bartekniken. hm.
bara efter första veckan så har jag en hel del att göra. jag tänker inte ens nämna serveringsarbetet-.
hm. det kommer, sinom tid sinom tid.

Gittan kommer begrava mig levande!  :O

uppdatering. kl.15.43

Regn, Regn och åter REGN. kallt som fan är det också. kan inte förstå varför folk fortfarande funderar på varför  svenska folket är överdepprimerade (!?) hrmf.
Gick till skolan, helt seg och sjuk, för ynka tio jävla minuter, och alldels lagom när man skulle hem så började det ös regna! nästan så kul så att man ville ställa till med kalas!
hm, håller på att tvättar för fullt, och ska snart städa, för att sedan kunna skriva svenska grejen.

"hur tänker och känner ett träd"

vilken tur att jag har en sån känsla för sånt där! bojkottar nog promenixen today.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0