grusiga ögon och en degig dag.



"om du kan drömma det, kan du göra det. "



lördag.
över degig, ont i huvudet och är förkyld, känns som om någon har sugit ur min energi med en sån där lövblåsare.
om jag hade orkat så hade jag skrikit rakt ut, men nej.
jag och malin, hade en liten utekväll igår, det var trevligt. men måste säga att det var förjävligt kallt ute.
jag höll på å skita knäck av ren köld. så vi panikåkte taxi hem!
ah, det var skönt, och något av det bästa vi kunde gjort!


när det krävs så är vi smarta nog.


men idag så har jag inte gjort allt för mycket kan jag lova, var ute ochgick enliten svängiläng, hittade till affären, sen hitta jag hem! det bästa jag inhandlade på Högö var hänt bild och veckans nu. har haft å göra hela dagen med andra ord!
ah, älskar skvaller! :O




Kommentarer
Postat av: Malin

haha, måste se bilderna sen, för den bilden är väl från kvällen innan skolavslutningen där :P haha hatar o vara sjuk!

2007-09-02 @ 19:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0