flytt, dyra saker, endast kaos.



"Hur kan en trollslända, som endast lever om sommaren, veta något om vintern?"



vad är det för dag egentligen? ahm. jag känner mig verkligen bortblåst och lever just för tillfället i inre kaos.
överväger hårt att ta mitt liv, skicka självmordsbrevet till bostadsbolaget. så att jag slipper allt det här.
för alla er som inte har fattat det än, så håller jag på att flyttpackar eller vad man säger? flyttar allting imorgon.
ehm, sen är det kurs hela helgen, har som sagt en jävla massa å göra.och om jag överlever det här, så har jag LÄTT en plats på stjärnhimlen! -weeeeiu.
ska fortsätta packa, och fortsätta bli ruinerad. föresten så köpte jag ett par fula skor idag! för 795kr. och när jag tänker på det, då vill jag dö, ÄNNU mer en vad jag ville för två minuter sen!

i helgen som var kände jag mig såhär




efter den här helgen kommer jag känna såhär


image18





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0