en neutral smak, med inslag av knäckebröd,smörkola och frukt.



"Lär som om du skulle leva för evigt. Lev som om du skulle dö i morgon."



Vecka 3.
hm, tre veckor i skolan, det rullar på allså. men det känns som om vi har gått i flera månader! arhm.
telefonen gick varm igår, jag fick ont i huvudet. och fick en ganske blixtrande ilska inom mig. tack tack.

men man överlevde det med, känns som om jag har lite kontroll i mitt okontrollerande liv.
det kan nog bara bli bättre alltså. men men. allt löser sig till sist, det är ju vad den här helgen har bevisat!

så på ett sett är jag ganska lycklig över att telefonen är uppfunnen. jippi.




en hel del att göra.

Måndag.
♥ plugga


Tisdag.
♥ fjönta x antal timmar i skolan
♥ packa ner en massa i lägenheten.
♥ malin kommer.


Onsdag.

♥ skolan.
♥ PACKA.
♥ köra ut saker till rumma.

Torsdag.
♥ handla till stresshanteringen.
♥ packa till stresshanteringen.
TA MITT LIV.

♥FREDAG,LÖRDAG,SÖNDAG.♥
lever jag?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0