Sockerkaka med sura rabarber.

Greeeaaaaawh!

Så skulle vissa uttrycka sig.



´´ Jag är lika hopplöst förälskad nu som då, har samma glödande känslor ´´




Hej å hå. det var ett tag sen jag skrev, det har minnsann varit lite halv struligt med både tid och dator, men så kan det ju faktiskt vara ibland.

mår överlag jäkligt bra! men har ju som sagt en hel del att göra. skolan knullar mitt huvud extremt nu.
en jävla massa prov med andra ord. men snart är det slut! sommarlov, fast med ett annat ord så är det ju sommarjobb.

-suckar-

Men på något vis så ska det bli skoj ändå! pengar är ju som sagt lite halv behövligt! känns ända ut i tårna att det krisar lite men ah, det ordnar sig!

var ledig igår, är ledig idag, är ledig imorgon, eller bara fram till tolv, ska jobba i helgen! skoj!

just det ja, tror att jag fyller år nästa vecka! (?)


Har bakat i dag, sockerkaka, med barber. kardemumma. weeiu, lite halv rolig smak! måste erkänna nu,

JAG SUGER PÅ Å BAKA!

det vet ju dock dom flesta i min närvaro..

Saknar fisen, hrmf, han är i linköping. haha! han tog tåget igår.

-ah, det är så skoj att han är så självständig!

-tår i ögat-
aae, jag dunstar!

hajta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0