Praktik och gröna träd.


Du är väl hellere lycklig en död?!

Lycka är ett jävligt abstrakt och överskattat uttryck.


så skulle vissa uttrycka sig.


Hej hopp. kom hem ifrån praktiken igår! har haft det  himlarns trevligt, lärt mig skit mycket, träffat massor av roliga folk. man liksom fått tillbaka gnistan lite! känns fin fint! Vill hemskt gärna åka tillbaka. får väl ta å göra det, ska väl göra något annat än å jobba i sommar. hrmf. eller? :)

Är i finspång just förtillfället! Ska hämta fisen nämligen, saknar honom massor, min fis.
oou.
pappsen har ju varit hundvakt, tror dom fann varandra tämligen fort!

har en jävla massa å plugga på! prov prov prov och åter prov!
kommer jag överleva veckorna innan sommarlovet?!

det kan man snacka om en stor och värdslig fråga.

måste bara tala om, att nu är jag pigg och känner ett sug.

ett sug på livet!


m j a a a a a a a a a a a a !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0