Stålande sol och en uttömd kopp kaffe.

Bra fint.


Så skulle vissa uttrycka sig.


Den här seg-degia söndagen, slog jag upp mina blå lite halv sent sisådär, var faktiskt en väl behövlig sovstund!
Jag, Fanny och fisen tog hos ett par mackor till frukost, slog våra kloka ihop, och försökte komma på vad denna dag skulle bjuda på. Jag insåg att efter en kopp té och en ciggis, att vi även den här dagen skulle ut på en lång promenad.
När jag la fram förslaget till fanny, så fick hon en sån där alldels konstig min, hon började dra sig i håret och skrika:

OOOOU NOOO! inte idag igen!
 

fick henne efter några men, och okej att gå med på det, (inte en lika lång som igår då.)

efter en och halv timmas promenad kom vi hem, fixade lunch. drack en kopp kaffe (respektive té) på balkongen.
det var dock bara mitt som blev utspillt, det regnade ner till grannen i ungefären kvart. men vad rör det mig?

vi hatar varandra ända.

Jag har även lagt ner lite tid på mitt samhälls arbete, måste säga att det sakta men säkert går framåt.
Hade under tiden ett litet samtal med min mor, på telefon, vill påpeka, att jag nästintill förstår teckenspråk genom en minimal högtalare.

nej, nu ska jag fånga mitt liv igen, och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0