pH halten i Ankarsrums sjö.

om jag kunde så skulle jag bita dig i ögat och kittla dig i örat.

försök inte vara något!

du duger ändå aldrig.


Vaknade lite halv sent idag, men jag tajmade det hela rätt bra ändå. hann tillochmed äta snusk gröt. förbannade havregryn.

Tillbringade lite mer än en timma på Engelska B:n imorse. en aning segt det med, men jag pallade minsann trycket!

-mohahaha.

Sen hade vi en alldels lagom håla, närmare bestämt tre timmar, hm, Fanny och jag tillbringa dom tre timmarna med och äta och promenera.

okej, vi fula oss i en timme kanske!

Sen så var siktet inställt på östersjövägen. Hade ytterligare två lektioner. inte så jävla mycket att hurra över! men överlevde även dom! sen så slutade vi.

Jessica, Jag och Fanny tog våra bara ben och började promenera hemmåt. Vill dock påpeka att Fanny inte gick hem, utan endast till Västerviks resecentrum.

så förbannat duktig är hon inte. (gamleby)


Jessica och Jag var ute och gick med fisen, gick inte i hundranittio direkt, men ah!


och nu:

endast som en seg bröd deg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, så jädrans sjuk!

2007-03-26 @ 18:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0