För att kunna hitta sig själv.

så måste man ibland dunsta.

vissa skulle kalla det, gå upp i rök.


Ibland är livet väldigt jobbigt, ibland är livet väldigt tungt. Man tror ibland att vissa saker försvinner, men sen när man minst anar det så säger det

-poff!-

Då inser man lite halv snabbt att dom sköt dig igen.

Man är hela tiden medveten om att någonting finns där, att någonting alltid är med en, men sen blir man så chockad när det väl dyker upp. då ramlar man.
Det är konstigt det där, men man fixar det ju alltid, för man måste. man måste allt som man inte vill. så är det nu och så kommer det alltid att vara.

impulser måste man.
Jag bor i en just nu.

med andra ord så  sprang jag, den här gången så sprang jag inte för någon annan, utan bara för mig själv.


Jag kommer tillbaka när jag är klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0