Fluffisar, en jävla massa fluffisar!

Början på det nya livet.

inte så jävla ballt!

ass.

Antar att jag just för tillfället lever som man bör, och jag måste säga att det är inte så jävla skoj. Livet är allmänt trist och man sitter still på samma ställe och gör ingenting. varenda dag är den andra lik, kommer det alltid vara så här?

då tror jag inte att jag står ut.

ännu en dag utav meningslösaktivitet, och dock gjort fluffisar, både bruna och vita.
men dom blev inte ens goda.

vill åka utomlands och göra något skoj, få se något nytt, prata med nya människor, höra ett annat språk!
vill göra något meningsfullt! vara något meningsfullt.

tror att allt minsann skulle kännas en aning lättare!


men jag tröttnar väl på det med, precis som jag gör på allt annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0