skapligt stekt och ekonomi knullad.

Jag kanske inte vet vad jag heter eller var jag är, men jag vet VAD jag är
en kaaaaaaaaaaniiiiiin.

så skulle vissa uttrycka sig.



Halloj. Har suttit ute på ballen hela dagen, jobbat på brännan och tragglat ekonomi. inte så lajbans. men det var vad den här dagen hade att erbjuda, brände mig totalt! borde kanske lugnat ner mig lite  med coconut oil(en). ah, det funkar iallafall, det ska jag få be att tala om! försöker plugga till provet vi har imorgon, men det är svårt och inte alls skoj, usch usch. det tar tid.

var nere och kolla om det fanns några tvätt  tider, och det fanns det, idag närmare bestämmt, så jag skrev upp mig, skena upp för å hämta tvätten, skena ner igen, och då hade någon ful fan snott min tid! jag blev skogstokig inombords. och självklart såg jag allt i tecknat, det gör jag alltid  när jag blir sådär alldeles förmycket kokande ilsken. tur att ni inte är i mitt huvud. ska fortsätta plugga lite nu så.

hajta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0