midsommar.




utan drömmar blev ord som hopp och tro, endast bokstäver som slumpvis sattes samman till någonting meningslöst
 - ord som bara hörde hemma i sagoböcker.


det är så jag säger                                                                           d e t.



Jobbat en hel del. mhm, det har jag, och nu, på bara en och en halv dag har jag tagit två viktiga beslut.

♦ lägga lägenheten på hyllan, och flytta ut på landet.
♦ och hitta ett nytt hem till fisen, vilket jag har gjort, i skåne.


det kommer blibra, men just förtillfället känns det förjävligt. och idag, har jag nog aldrig kännt så mycket  för att säga att jag "HATAR MITT LIV" någonsin.

jag överlever det här med, jag sparar pengar och fisen kommer få det tio ggr bättre.

äh, jag vill grina.

HAJTA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0