kl. 07.54




så falskt å fel, men ändå så rätt som det bara kan bli.

så skulle vissa uttrycka sig.





ah. sitter här å filurar lite, ska snart till jobbet. ibland så översköljs man av massor med meningslösa känslor.
man tror man ska kräkas.

ibland skulle det faktiskt vara lite enklare om man inte kände,om man inte blev berörd. på så vis skulle man kunna gå igenom livet utan att bli förstörd.

fast egentligen så vet jag, att man kanske måste bli det för att kunna bli lite starkare och lite tryggare. för vad skulle jag vara idag, utan allt som har hänt? allting skulle se så jävla annorlunda ut.

det jag egentligen allra mest undrar, skulle jag vara lycklig? ja, lycklig. så som man inbillar sig att alla andra är, eller är det å vara lycklig när man är så som jag är idag? hm.

det här duger faktiskt,iallafall nu,iallafall just för stunden. det duger.


fast en sån härdag, så känns vissa saker lite mer jobbigare än andra, och vissa delar av mitt själsliga pussel skulle jag vilja gräva ner. man pallar lite lättare då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0