dålig på att skriva, jag vet det!

vi längtar & vi älskar, men inte tillsammans.

så skulle vissa uttrycka sig.




Mjahaja.

"soooommarlooov, grästet är så grönt himlen blå vill jag nååå......"

Jobb, det är vad jag styr med nu förtiden, känns alldeles utmärkt att ha något att göra. är bara en aning seg.

idag,var den första dagen i mitt liv som jag planterade ett träd, iof, så vart det ju inte bara ett träd, utan massor! woou. jag var bra på det, ska tillbringa en stor del av sommaren med att plantera träd. det ska bli en av mina nya hobbysar, haha!

har varit lite halv knasigt väder idag, men det har funkat! hm, förresten, jag har ont på mina fötter! 3 sår! och vet ni vad det betyder? TRE plåster. ah, det hjälper.

men ändå är jag på hyfsat bra humör,fortfarande är jag besviken på mina (ehm) såkallade hundvakter.
och jag stör mig på att man skyller ifrån sig på varandra som man gjorde när man började sex års. någon jävla gång måste man växa upp.




det är inte så jävla läskigt som folk verkar tro!




idag har fisen sommarjobbat, han skötte sig utmärkt, han ligger här brevid mig, en aning halv död. men det beror nog mest på att han har ätit ett tiotal flugor till middag.

nae, ska vila lite nu, så, ehm.

HAJTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0