1 juni. en djävulsk dag.

JAG HATAR MITT LIV!

så skulle vissa uttrycka sig.




Den här dagen började med fult väder, och den fortsatte. Inte nog med att det har varit fult väder så har jag varit utsatt för en massa hemskheter idag.

först och främst, Rickard, den mest extrem störigaste människan jag träffat, totalt tom i kolan. och hans kommentarer!
han är en av dom som jag skulle vilja ha på min raka linje för att sedan kunna skjuta i huvudet!!

sen psykologiprov. med en av jordens torraste människa! hon sitter å småflinar för sig själv.

FÖRFÖLJER DESSA PSYKBRYT MIG?!

sen, nationellt prov i engelska, muntligt. det gick förvånansvärt bra!

sen började det ösregna. jag tillbringade lite extra tid i skolan för att fördröja tiden och vänta ut det extrema regnvädret. men sen, när jag togmitt mod och min ork till att lunka hem, blev jag dränkt!!! av en lastbil! jag blev i stort sett blind och fick gå hem som en dränkt katt.
och när jag väl kom hem så var jag så förbannad,så jag gick och sov.

sen några timmar senare och några irritationssvettdroppar så kom Fnanny och hennes inofficiella pojkvän. (nämner inget namn)

det var lite halv trevligt så vi satt å filura lite, titta på talang 2007 vilket som var lite halv intressant!
sen efter en stund kom miccan och emilia!
och kort efter det, då hände det!

den förbannade gardinstången attackerade mig.

Jag fick panik, brast ut i gråt! det gjorde svin ont, och när jag insåg att jag hade fått ett stort köttigt jack vid örat så höll jag på och svimma! för att påpeka så var fanny inte till någon vidarevärstens hjälp! tur var det väl att miccan behöll sitt lugn. och hon hanterade situationen galant.

nu ska ni veta att jag egentligen, inte tänker berätta mer,och ah, det kanske inte var ett så köttigt sår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0