skolan nästa vecka då.




Jag har så svårt att balansera mellan trygghet och panik.




Jahaja, sommaren är snart slut och det har varit soligt sammanlagt en vecka under två, tre månader.
hm, ska man hurra eller vad?


känner mig lite halv degig fast jag borde ha extremt mycket energi, har varit ledig i en hela vecka i stort sett!


weeeiu.


och det känns fett med nice.

har också hittat någonstans att bo, känns också mycket bra! måste erkänna att livet är rätt fin fint nu! värmer lite i mitt hjärta, vet egentligen inte riktigt varför, men det gör inget! haha!

har inte allt för mycket att säga, har smyg mysigt lite med kisseungen, han tycker dock inte om mig speciellt! men men, vad gör väl det! pssst.


attans sicken sjuk sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0