morgon.




"och smärtan öppnar till sist en väg för hans klagan."




morgon, jag vaknar av att min hjärna är i en dimma, det känns som om hela kroppen är isolerad, endast i sånna där plast smatter bubblor, jag har lite huvudvärk. och jag vet vad alla andra skulle kalla det. ha!
och nu, nyss när jag var ute å rökte, då insåg jag att det inte bara var mitt huvud som var i dimma, utan att hela jävla västervik är det också! ännu bättre! jag trodde att det var jag som var ruckad, men nej, det har drabbat oss alla!

HAHA!

ska gå på stan och filura lite idag, det kan bli trevligt tror jag! det var länge sen jag verkligen filurade i den här stan!
så med andra ord skadet bli filur utan dess like! ah.

skolan imorgon. mm, det är vad dom har sagt! jag vet inte när, eller hur, eller var! men men! allt sånt där är ju inga världsliga problem! eller?
jag vet ju var jag hör hemma, så på ett eller ett annat sett hittar jag nog dit!

endast en liten fjönt dag, sen helg igen. jag vet inte ens vilket datum det är, så jag måste skaffa mig en sån där "hålla reda på allting i" vet inte vad det heter. men snart så kommer jag på det!

japp japp, en ciggis till, sen lite fix, sen pys.

uppdatering.
har nu kommit på vad bästa meduxinen mot baksmälla är; att spendera pengar, handla.
ah, jag mår genast mycket bättre! :) har spenderat en hel del pengar idag, känns faktiskt ganska bra, har även rensat garderoben nu på kvällskvisten. hrmf. så nu känns det lite halv tomt. men jag klarar det.
har haft det himlarns trevligt med mickan idag, fast vi har suttit i olika världar, hon i sin och jag i min.
där trivs jag!  men för att påpeka så har vi faktiskt bytt och delat en hel del tankar med!
nu ska jag gå och durra, sen styra lite till, men men.
HAJTA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0