kalla det vad du vill.



"  The iηside of me is iηsane "



morgon, dag, kväll, natt, morgon, natt, kväll, dag, natt, morgon, kväll och dag.

allting har geggat ihop sig till en oerhört tung och tryckt massa. luften om dagarna är svår att andas medans nattluften är ren och fri. 
ah,
jag tror att jag lever,
lever du?

har tagit tag i saker och ting nu, jag har börjat skriva. det känns svårt, jobbigt och är väldigt huvudvärksframkallande, men samtidigt känns det lite skönt, jag behöver flåsa ur mig det. jag tror att det kommer bli bra, om jag nu kommer att fortsätta. mjo, det kommer jag, det måste jag, precis som med allt annat.

 måste måste måste måste måste måste måste måste måste måste måste måste

det klingar inte speciellt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0