huvudvärk och en betald hyra.

kan man tro på kärlek efter kärlek?

JA.

Det skulle nog vissa säga.

Ännu en super duper seg dag. men som sagt, ännu en måndag som man har överlevt.

Funderar en hel del just för tillfället. är varken glad eller ledsen. skulle minsann kunna formulera det som, ehm.
likgiltigt. inte allt för ballt, men  jag klagar inte.

man tror at man har något som knullar en i huvudet, men sen inser man att det inte är bara en grej, utan nittionio saker  till.  så att man egentligen inte vet vad som försigår där inne.


Tillbringade en vecka i finspång.

I stort sett iallafall. var sjuk! och det var inte som å käka solvarma hallon kan jag lova!  men men. så kan det ju vara ibland.

klippte mig i lördags vart lite halvbra sisådär. allt det slitna är iallafall borta! weeeihuu!
 
nae, eftersom jag klippt mig, så ska jag ju skaffa mig ett jobb, men först och främst ett
LIV        




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0